dijous, 22 de maig del 2008

¿Qué apostamos?

En vista q lo des concursos entretén... vos en proposem un altre:
s'altre vespre (a prop de les 4h), a sa barra des Magic, en Paquito va retar a n'en MJ a què no era capaç de fer 50 flexions seguides. Ell va dir q sí, i fins i tot q ho podia demostrar en aquell moment. Com no, varem sortir al carrer per comprovar-ho.

Creus q ho va aconseguir?
*Si feia ses 50 flexions seguides, en Paquito li regalava unes bambes.
Sino, s'havia de deixar bigoti un mes.

16 comentaris:

Anònim ha dit...

Em permi es va concagar de s'esforç!

Anònim ha dit...

M'has decepcionat!

Anònim ha dit...

mmm... m'encantarà veure'l amb bigot!

Anònim ha dit...

mm.. a jo tb!

Anònim ha dit...

sa pròxima: a veure si fa 15 abdominals!

ad2100 ha dit...

cagondell q m'agradria tenir amics com voltros.. i sebre fer aqueixes flexions-ninja XD

Anònim ha dit...

meam Miquel Jaume, no te basta amb que te posin multes per beure pes carrer com per seguir fent s'espectacle pes carrer?
Miquel Jaume, ets CARN DE REALITY!!!!!!!

Anònim ha dit...

Es sucre li va pegar a ca dew!!!

Anònim ha dit...

jo q me pensava q series com jo. Un tio capaç de contar fins a s'infinito. (dues vegades)
Veig q no tens res a fer per Africa, es lleons te menjaran.

Anònim ha dit...

Es lleons passaran d'ELL... Tot és ossos!!

Anònim ha dit...

Això es comença a animar! Seguiu així al·lots!

Anònim ha dit...

Que està de BÒ!!!

Anònim ha dit...

si no fos diabetic seria com una XUXARIA per es lleons!!!

Anònim ha dit...

Ei! Q passa aquí? I sa foto d'en M.J. amb so bigotillo??? Xq això no son 50 flexions ni son res! Si casi li han de fer es boca a boca!!!

Anònim ha dit...

Miquel Jaume, això que era una aposta de contorsionisme o de flexions? es que amb el video no ma quedat clar...
LO IMPORTANTE ÉS PARTICIPAR. JAJAJA
Ets un crack, en tornar ens tens k fer un ball de brake dance!!

Anònim ha dit...

Encara que li faceu s'abús, encara que el doblegueu, encara que el talleu per la meitat, en Miquel Jaume sempre serà el que estarà més bo.
Ànim Miquel Jaume, tu pots!