dijous, 5 de juny del 2008

Que la vegem en el "desguace"... Amén.

8 comentaris:

Pere Bernat ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Pere Bernat ha dit...

Era una mort anunciada, i ara més! (que surt a nes bloc). Sempre va fer olor a "cremadillo"... t'acompany en el sentiment MuT. Descansi en Pau.

Anònim ha dit...

Au Mut!... es teus càlculs han fallat. S'amortitzava en 6 mesos no?... Pues Ja ho saps... T'esper!

Anònim ha dit...

Cagun Neu Mut, s´hi t´haguesis comprat una vespa com jo això no t´hauria passat, a mes jo amb la radial l´hi hagues fet uns quants retalls... em sap greu germà

Unknown ha dit...

es veia venir.

Anònim ha dit...

Es meu condol Mut! Sempre has confiat amb made in China!

P.D.: Blackrider, per fer-te passar per en Toni Bea un consell... no facis faltes d'ortografia.

Anònim ha dit...

al pakis d'enric granados tenen una moto barata que segur que t'agrada.

lluc ha dit...

Jo no se si en coves....