dimarts, 12 d’agost del 2008

Tranquil Toni, que es pis està en bones mans...

Toni, perquè no te preocupis gens i disfrutis de ses teves vacances pels Balcans, he fet un parell de fotos a n'es pis perquè quedi constància de sa meva responsabilitat i estiguis ben tranquil...

Avui he començat per treu-re sa bassura, però quan he aixecat sa tapa m'he trobat tota una comunitat allà dedins; sa veu que ells també tenen vacacions i les han volgut passar dins ses escombreries. Així que m'ha sabut greu fotre-lis sa festa i tirar-los... a més, m'han dit que quan acabin ses seves vacances ja se n'encarregaran ells de treura-la.


També m'he volgut posar a escurar, però després he pensat que l'últim cop ja vaig escurar jo, així que, encara que estigui totsol, segons sa llei que TU HAS IMPOSAT, te toca a tú o en Coves escurar(en Pakito ja no perquè ja no paga lloguer). Així que tota per tu.


A més, així sa cuina queda més acollidora...

Després volia treure es reciclatge de damunt sa gelera, però he descobert algo fantàstic, i és que si pegues una espolçada amb es braç a tot lo que hi ha damunt sa gelera i ho tires en es racó que queda entre aquesta i sa paret, hi pots emmagatzemar molt de reciclatge i no fa falta que ho treguis més d'un cop cada 2 mesos. Mira quina idea més bona.


Queda estètic i tot no?

Després he volgut buidar es cendrer, però finalment he pensat: i per que? I l'he deixat igual:


I això és tot lo que he fet. Crec que no queda res més no?

Ah, per cert! Supòs que no t'importa que hagi depositat damunt es teu llit tots es trastos que me n'he d'endur a Àfrica, no? És perquè m'ho he d'organitzar bé i en es meu llit jo hi donc...


Idò ja ho saps, no et preocupis de res que tot està "bajo control". Després te tocarà a tú cuidar bé des pis; pensa que jo tenc una setmana més que tu de vacances i arribaré més tard a n'es pis, o sigui que sigues també responsable.

Fins aviat!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Joder quines vacances més guais que mos esteim passant enguany. A més, es vespres montam unes Raves que te cagues amb ses sessions que mos posa en MJ

Anònim ha dit...

Mj m'encantes!!! Ets un crack! És sa millor manera de tornar-li totes ses putadetes acumulades durant aquests anys, no només ses que has sofert tu, sino les de tots.
Crec que amb lo maniós que pot arribar a ser aquest tio en entrar a n'es pis s'acubarà!

Anònim ha dit...

Estic agafant un coloret més guapo...

Anònim ha dit...

Star Wars El retorn d'en MJ. Si senyor ja era hora, AIXO es la guerra. Tenim les millors armes de destruccio masiva (guerra bactereologica, desmotivacio psicologica, infiltrats dins les propies trinxeres...) Toni preparet, en Darth Vader ja es aqui.

Anònim ha dit...

Venjança!