dimarts, 25 de novembre del 2008

Feliz, feliz en tu día... (bueno, lo que se diu "feliz"...)

Ha costat. Però ja estic millor (han estat molts de dies de reflexió interna de canvi introspectiu de "jo personal")(tipo Coves... però sense es batín).
No me pensava q notaria tant q me faig gran; però veure q sa gent fa complots a sa meva esquena i me fan putades i no les veig venir, m'ho ha deixat ben clar.

I es q es meu cumpleaños va ser una mostra de... de qualsevol cosa menos amor!

Només despertar-me... toma berenar!



Només arribar a n'es carrer... ges una clotellada!



(Sí, sí... és lo q pareix: m'havien robat sa puta roda de sa moto!)
A partir d'aquí, tot es dematí ja va ser una cap amuntada: q si grua, q si mecànic, q si haver de comanar una roda...



Només arribar a sa feina... bades???

"Ring, ring. -Si? -Toni Tugores? -Sí, jo mateix. -Hola. Acabo de llegir a la web Loquo.com un anunci on diu que véns una roda d'una moto. Per quin preu la véns?"

Me pensava q havia començat es dia amb mal peu... Però una segona cridada per telèfon d'una tia q tb me volia comprar sa roda me va fer començar a sospitar q algú q me feia caminar amb so peu esquerra.

Però es sumun va ser quan sa recepcionista de sa feina me va cridar avisant-me q m'havia arribat un paquet en el meu nom.

Sí... dedins hi havia sa puta roda de sa moto!



Només conectar-me a internet... au, ido, per pur!



Pues sí, és un grupo al Facebook en contra de sa meva persona...

Tot això i encara no era hora de dinar...

I tot això, segons es meu inocent punt de vista...

9 comentaris:

Anònim ha dit...

ell no ho hagués fet mai a això...!
pobret... amb lo tros de pa q és!

Anònim ha dit...

Ta mare si que és un bon tros de pa.

Anònim ha dit...

grasis. menos mal q hi ha gent q ho veu...

Anònim ha dit...

En Mjee ara pot dormir tranquil! almenos durant uns dies! APROFITAAA!

Anònim ha dit...

si li heu fet tot això a n'en Toni, no creis q vos ho tonarà tot??? (o ja s'ha fet vell...?)

Anònim ha dit...

Ha estat poc! Ara vos compadesc nins... Això és el que li feia falta a n'en Toni, que li seguiu es joc!!!

Anònim ha dit...

no les mos tronarà! SI! S'ha fet vell i ha pogut comprovar que s'unió fa sa força i sa força mai ha estat sa des bé! jijiji

Anònim ha dit...

Això si es una broma-mania! jaja.
Molt bé atlots, però ara ja me deis com dormireu trenquils. Estic segur (i no es que desitji mal a ningú...jaja) que en Toni le vos tornerà! I ja sabeu com son ses bromes d'en Toni!

Anònim ha dit...

en Toni va sortir la setmana passada des PROJECTE BROMA, ja esta desintoxicat a nes 100%!!!
A més ha quedat clar que li han perdut es respecte!
Jo dormir ben tranquil! A pierna suelta!