dimarts, 23 de setembre del 2008

Misterios sin resolver

S'altre dia vaig arribar a n'es pis i me vaig trobar damunt sa taula des sofà (sa q en Mj sempre deixa sa poma)(i a vegades sa peladura des plàtano)(i ses tires de medir sucre)(i es danone amb sa cuereta dedins)(i ses miques des "xigarro")... pues aquí, a aquesta taula, m'hi vaig trobar una nota. Per sa lletra (i pq abaix posa es nom) queda clar q és d'una tia.

Es problema és q sa nota plantetja molts d'interrogants, q per no ser indiscrets, no les hi demanarem a n'en Mj. Però sí q, pq ens preocupa es nostro amic, ho podem demanar a sa gent pq ens ajudi a resoldre aquest misteri: pq en Mj es va quedar lo següent de sopa?... pq li va donar pena a ella despertar-lo?... q feia en Mj dormint a les 2:32h un divendres?... devia somiar amb negres q el ficaven dins una olla?...

12 comentaris:

Anònim ha dit...

jo crec q ella és un alien... pq sino, com s'explica q volgués quedar amb ell?

Anònim ha dit...

somiava amb negres q li ficaven sa polla!

Anònim ha dit...

aquesta tia també era a berlin!!??? es la mateixa lletra...ejeeemmm

aquestes "R" ho delaten.....

Anònim ha dit...

A Berlín no sé si hi era, però ses "R" són ses den Toni, no?

Anònim ha dit...

No se de qui és sa lletra o si és un invent d'en Toni. El que si se és que si vares quedar amb una tia, en divendres, tots dos sols a casa, sense estorbos (vease toni, coves,...) i te vares quedar dormit... o ets més gay que en Biel d'es Sami o estàs més empanat que en mj. Ah no, que en mj ets tu!

Anònim ha dit...

Cagon dew em mataras a disgustos!!!
I tot lo q te vaig ensenyar M.J, a von es???
Te vaig a ensenyar a ser un THE KILLER dins s'area! mas decepcionat!
te tendria q hacer cobrat ses hores q vaig perdre amb tu, per veure si lligaves o no!!!

Anònim ha dit...

Pareix que sa lickipedia no l'hi ha servit de res!!!!

Anònim ha dit...

FIASCO TOTAL!!!

Anònim ha dit...

DECEPCIÓ A SES GRADES!!!

Anònim ha dit...

LUISI 5 - MJ 0

...això te sona des 5 contra 0 eh! MJ!?

Anònim ha dit...

AJO-AJO-AJO!!!
NO MOJARAS EL AJO!!!

Anònim ha dit...

Atencio atencio, soc la de la nota!!no la va escriure el toni,les R son meves!!!