dimarts, 7 d’octubre del 2008

Break Dance??

14 comentaris:

Anònim ha dit...

a jo aqest tio me sona de les rambles! estic segur q li e tirat monedes qualqe vegada!

Anònim ha dit...

li ha faltat es pas akell de quan s'estira sa cama!

Anònim ha dit...

munné!!! t'estim

Anònim ha dit...

ai.... si te pogués tenir com alumne!

Anònim ha dit...

Mare meva Toni el que arribarem a veure!! I després vas de fan d'en Pedrito? Si no és res devora tu!

Me recordes s'anunci d'aquells 2 subnormals que ballen dins sa cuina!

Anònim ha dit...

Necessites una parella d'espectacle??

Anònim ha dit...

Si te clonen fas quebrar es de sa Playstation, sa Wii, es monopoli, fins i tot als venedors de parxis! Vaja entreteniment que ets!

Anònim ha dit...

ara ja se devon varen treura sa idea de CHIKILIQUATRE.

Anònim ha dit...

per favor, Toni... vine de gira amb jo!.. Junts mos menjarem Mallorca!

Anònim ha dit...

Aquest me pareix que vol imitar a ne's seu amic friki, coves li diven, no?

Anònim ha dit...

Batuadéu, com el fixin per Mira quién baila ja he begut!

Anònim ha dit...

feria una bona parella amb n'Anita Obregon ara q ho dius!

Anònim ha dit...

Després de tots aquests darrers post's (egocentristes a nes fondo, perquè sabem que en toni és s'ÚNIC que sol penjar coses) tenc un dilema... no se si m'agrada més matar-te a veure't fent es capdefava! jajaja

Anònim ha dit...

Així m'agrada Toni!!! Un tio que fa tantes bromes i se sap enriure de tothom ha de sabre també rebre i enriure's de si mateix.
(Endeu! ara m'ha parescut com si t'ho digues na Neus)