dimarts, 7 d’octubre del 2008

Kill Toni

Ara pot ser mai q per 4 brometes un tio de sa feina m'arribés a odiar tant q va fer un joc on se'm podia matar?!
Es q realment hi ha gent q tot s'ho agafa malament...! I mira q només li vaig posar Nocilla a s'auricular des telèfon (bé, i el vaig tancar en clau a n'es banyo)(bé, i enviava mails des del seu ordenador a ses ties de sa feina).

Sí, ho sé... jo tb trobo q es va passar!

Si ho voleu intentar, lo de matar-me dic, basta q feseu un click allà on diu: Feis un click a aquí (feis es click damunt sa frase!, no a damunt sa imatge). Se vos obrirà una pàgina i allà podreu jugar. Sort! (bé, o millor: mala sort!)
En MJ té és record de punts per ara (pq deu ser?)


FES UN CLICK AQUI I PODRAS JUGAR A MATAR EN TONI

Però aquesta mostra "d'amor condicional" cap a sa meva persona no és s'única q m'he trobat a n'es llarg de sa vida laboral.
N'hi ha q ho feien més fàcil, però amb sa mateixa mala llet (q hi ha de get dolenta al món!)(jo això no les hi hagués fet mai a ells...!Entre altres coses pq no ho sé fer...).



11 comentaris:

Anònim ha dit...

Veure un tio com en Toni, amb cara de subnormal, envoltat de fotos de nines petites i sota el títol "Niños del mundo" és per anar a fer mal!!

Anònim ha dit...

S'intenció de Kill Toni està molt bé, sería millor una putadeta d'aquestes que fan mal, però està bé. Lo únic que sa pàgina no m'ha funcionat i no he pogut gaudir d'aquesta gran sensació.

Anònim ha dit...

Potser l'ha saturada en mj!

Anònim ha dit...

No disimulis MJ, ja saps quin negre som!!

Anònim ha dit...

Ara si. No n'he fallat ni un! Toni, dili a n'es teu company que falta un ranking!!

Anònim ha dit...

sort que me va tocar es guapo a sa peli...

Anònim ha dit...

Es raro q a sa primera entrega de Muñecas de niños del mundo no regalesin sa muñeca den toni.
Pero si ho penses be... ningu l'hagues comprat a sa revista dic.

Anònim ha dit...

QUi es aqest negra q te xerra Mjee?? qui es???? ara mas fet enfadar!! i avui no tendras calipo!!!!

Anònim ha dit...

Ara voras si me forraré. Això de no tenir drets d'autor m'anirà de perles.

Anònim ha dit...

jo he fet 23 toni's morts!!!
superau-vo!

Anònim ha dit...

Joder que tens de temps lliure Coves!