dimecres, 22 d’octubre del 2008

Eso no es una mentira, pequeño saltamontes.

Mai l'hi ha anat massa bé a n'en Paquito dir mentides (i mira q l'he intentat entrenar!). De petit, mu mare li deia: "has fet es deberes?", i ell deia: "ehh... jo... ara hi anava". Cagondell, Paquito!

Me pensava q amb sos anys aprendria... Però vist com va arreglar sa darrera situació... Un vespre arrriba tard i gat (i no ho dic per sa lletra de sa nota, la té així sempre); quan veu q l'endemà, q té feina, no es podrà aixecar... me deixa un nota pq li conti una "mentida" a sa meva madrina, sa mare des seu jefe (aih!, quina poca pedagogia q vaig saber aplicar...).



Com no, és meu silenci (en aquest cas, encubriment) té un preu...

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Trob que li has fet pagar barato!

Anònim ha dit...

m'has decepcionat!
ara li diré a ta mare!

Anònim ha dit...

Javi, com te pots imaginar, no va fer res d lo q li vaig mandar a sa nota! De fet, no sap de quin color es el container de reciclatge des plàstic.

Anònim ha dit...

Mentira? o mentida?

Anònim ha dit...

profesora? o professora?

Anònim ha dit...

uuuuuuh!!! Que hem de fer un apartat de filologia catalana al blog?

Anònim ha dit...

me preoooooooooooooooo

Unknown ha dit...

jau sabem!

Anònim ha dit...

sobrada